Тип имот
Споделен офис
(Офис, Офисни работни места (лийз))


Местоположение
кв. Хладилника / София / България

Етажност
3

Етаж
1



Обща площ
20 м²



Цена
Наем  220/МЕСЕЦ
  11 €/м²

Още характеристики на имота

Запитване за повече информация или оглед

“Property.BG” АД, защитава твоите лични данни и следва фирмена Политика за поверителност, съобразно изискванията на Регламент № 2016/679 (ЕС). На следващата стъпка ще можеш да ни разрешиш или да откажеш да съхраняваме и оперираме с твоите лични данни. Направи своя избор от имейла, който ще ти изпратим след като получим твоето запитване.

Александър Първанов
Консултант / Офис Централен SUPRIMMO, София

  • +359 2 ...покажи номер
  • +359 88...покажи номер
  • +359 88 ...покажи номер
  • a.parvanov..покажи e-mail
  • Български, Английски
  • бул. "Черни връх" 51-Г, етаж 7 (офис сграда Realtons Place), гр. София 1407, България На картата
  • Работно време: понеделник-петък: 09:00 - 18:00;
    събота-неделя и национални празници: почивни дни.
    Консултация по телефона: понеделник-петък: 09:00 - 20:00
    Огледи на имоти: понеделник-петък: 09:00 - 18:00 или по лична договорка с брокерa
  • Ref. No. STO-100243
Инфо пакет

Състояние
отлично

Обзавеждане
Напълно обзаведен

Разстояния
5 км 16 км

Разстояния от имота до други важни обекти
  • Център на града: 5 км
  • Летище : 16 км
Гледки от имота
  • Гледка към града

Бягство от рутината на домашния офис, комфорт и социализация.

Представяме на Вашето внимание споделен офис с удобства и отлична локация в кв. "Хладилника". Мястото е проектирано от амбициозен екип, стараещ се да предложи не само работно място, но и комфорт, удобства, възможност за социализация и изграждане на нови контакти, които може да се окажат ключови за Вашия бизнес.

Удобства на територията:
  • рецепция;
  • конферентни зали;
  • дневни, комфортни кухни и трапезарии;
  • кафе и лаундж зона;
  • паркинг за клиенти.

Какво получавате?
  • Индивидуален заключващ се офис.
  • Безплатно брандиране на офиса.
  • Осигурени всички сметки и разходи.
  • Безплатни кафе, чай и вода.
  • Използване на залите за срещи.
  • Използване на принтери.
  • 24/7 достъп до офис пространството.
  • Професионално почистване.
  • Рецепция от понеделник до петък от 09:00 до 17:00 часа.

Възможност за наемане на паркомясто на цена от 45 евро/месец.

За професионална консултация, моля свържете се с нас.
Виж текста на други езици (автоматичен превод) Превод на други езици
Местоположение

На картата с червен маркер е указано приблизителното местоположение на имота/комплекса.

Нашите топ оферти за наем в София, България Топ оферти в София, България
Ти запази този имот или селекция в списъка "Любими имоти"